Dialognet

Dialognet er et informations- og kommunikationssystem, som bruges i Sundhed og Omsorg til at informere om de organisatoriske, politiske og konkrete mål og sikre, at medarbejderne har de rette værktøjer og arbejdsvilkår til at løse kerneopgaven.

    Dilaognet indeholder informationer, som altid er opdaterede og relevante for brugerne. Dialognet indeholder i let tilgængelig form og design menuer, funktioner som nyheder, opslagstavle, aktiviteter og arrangementer og a-z informationer, procedurer og vejledninger. Dialognet er et netbaseret lukket system, som tilgås ved hjælp af en applikation på smartphones eller tablets, på computer eller på touch skærme, og som kun er tilgængeligt for medarbejdere i Sundhed og omsorg.

    Dialognet er udviklet i et samarbejde mellem Aabenraa Kommune og virksomheden Applikator A/S Formålet med projektet var, at give medarbejderne en lettilgængelig og opdateret adgang til de informationer, der er nødvendige, for at de kan løse kerneopgaven. Det vil sige retningsgivende dokumenter, som procedurer og vejledninger. Derudover at skabe en fælles identitet og dialog mellem ledelse og medarbejdere, at optimere arbejdsgange og i højere grad fokusere på digitalisering.

    Dialognet blev udviklet og implementeret i Pleje- og omsorgsafdelingen i 2013-2014 og er siden da udrullet til hele Sundheds- og omsorgsafdelingen.

    Sidst opdateret 13.09.2018

    Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

    Fandt du siden nyttig?

    Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7289 akpa@aabenraa.dk