Klinik bookingsystem/ Health Manager

Videreudvikling og sideløbende implementering af allerede anvendt bookingsystem til nuværende og fremtidige sygeplejeklinikker.

    Med afsæt i workshops og tidligere udviklet løsning, er der udviklet et fleksibelt bookingsystem og planlægningsværktøj, der sikrer en markant mere effektiv tidsudnyttelse, hurtigere aftaleoprettelse og sundhedsfremmende- og kommunikative elementer til gavn for medarbejdere og borgere.

    Systemet åbner op for selvbetjeningsmuligheder og digitale informationsmuligheder, både i venteværelset og mobilt, til borgerne.

    Projektet er gennemført som et udviklingsprojekt med en iterativ projekttilgang og er fuldt implementeret i etaper i alle kommunens sygeplejeklinikker, i et tæt privat/ kommunalt samarbejde med en lokal virksomhed.

    Sidst opdateret 13.09.2018

    Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

    Fandt du siden nyttig?

    Aabenraa Kommune Skelbækvej 2 6200 Aabenraa tlf: 7376 7289 akpa@aabenraa.dk